9 באוגוסט 2014

פוסט ריחני במיוחד!

יש לי חיבה רבה למוצרים קטנים וחמודים, ומאחר ואני נושאת עימי בתיק מגוון רב של מוצרים לשעת הצורך, חיפשתי זמן רב אחר המוצר הבא.

ללין סוף סוף חידשה את אספקת בשמי השמן שלה לאחר מחסור ארוך במלאי. זהו ממש לא מוצר חדש אך בהחלט אהוב עלי. ללין בושם רול-און הינו שמן בושם המגיע באריזה קומפקטית, נוחה לשימוש ואידיאלית לנשיאה בתיק . 
שמני הבושם מגיעים בכמה ריחות - Coconut Milk, Wild Ocean, Tasty Vanilla , White Musk ו- Laline Girls. 


מקור: גוגל

ניתן להשיג בכל חנויות רשת ללין, השמנים כעת נמצאים במבצע של 2 ב-50 ש"ח, במקום המחיר הרגיל 49.9 ש"ח לאחד. המלאי מוגבל מאחר והרשת לאחרונה מיתגה את עצמה מחדש ועומדת לחדש גם את המארזים של בשמי השמן הללו, ולכן פשוט מוכרת במבצע את כל מה שנותר במלאי. 

אני התפנקתי בשני ריחות שאני מאוד אוהבת - Coconut Milk ו - White Musk ומבחינתי זהו מוצר Must לתיק, להתרעננות במהלך היום. 


 




דווקא אחרי שסוף סוף מצאתי את הבושם-שמן של ללין, במקרה הייתי בקניון הזהב בראשון לציון ונתקלתי בדוכן של בשמים על בסיס שמן של חברת Oil De Lamor . החברה מייצרת בשמים על בסיס שמן במגוון ריחות לנשים ולגברים, התואמים לריחות של הבשמים המובילים כיום בשוק. 
בשמי השמן מאושרים על ידי משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים. הבשמים נספגים בקלילות ומותירים ריח נעים שנשאר זמן רב על העור. ניתן למצוא בשמי-שמן תואמי בשמים כמו קלואה, שאנל, אופוריה, ארמני קוד, פנטזי של בריטני ספירס ועוד רבים.  
אני התחדשתי בשמן בושם תואם ריהאנה ובהחלט אשמח לרכוש את הבושם בריחות נוספים.

 


עלות בושם-שמן אחד הינה 30 ש"ח, ובמידה ורוכשים 3 בשמים המחיר הוא 75 ש"ח. ניתן לרכוש בדוכני Oil De Lamor במבחר קניונים בארץ, למיקומים ופרטים נוספים ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של החברה.


אז.. שיהיה לכם יום ריחני במיוחד!


                                         

2 תגובות:

  1. הבשמים האלו בדרך כלל גם מחזיקים יותר מעמד על הגוף כי הם יותר מרוכזים.. אני גם אוהבת את המוקטנים

    השבמחק
  2. הרול און של ללין נשמע מעניין! :)

    השבמחק