3 באוגוסט 2014

טיפוח כפות הידיים והרגליים בקיץ

בפעם האחרונה שעשיתי פדיקור, יצאתי מאוכזת, עם כפות רגליים סדוקות וכואבות. הקוסמטיקאית, אשר לא אנקוב בשמה, עבדה במהירות וגסות כשהיא מסירה מכפות רגליי עור יבש, והשאירה אותי עם סדקים עמוקים שלקח להם כמה שבועות להחלים. מאז אני מסרבת לחזור אליה, וטרם יצא לי למצוא קוסמטיקאית אמינה ומקצועית חדשה.
עם זאת, לכפות רגליי לא מגיע לסבול, ובקיץ החם כשמרבית הזמן חלק ניכר מכפות הרגליים חשופות, אני רואה חשיבות רבה בכף רגל מטופחת.

לכן, כשקיבלתי את קרם הרגליים של מורז שמומלץ לשימוש במקום פדיקור, שמחתי מאוד.
מורז, למי שלא מכיר, היא חברה ישראלית המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים לטיפול וטיפוח העור. מוצרי החברה מבוססים על מיצוי צמחי מרפא, ובראשם צמח הפוליגונום, הידוע בסגולותיו בכל הקשור לבעיות עור.

כפתן, קרם פוליגונום לכף הרגל לעור קשה, סדוק ויבש
הכפתן הינו קרם לטיפול, טיפוח והגנה על עור כף הרגל, המבוסס כמו שאר מוצרי החברה על צמח הפוליגונום.
הכפתן מונע סדקים, הזעה, יובש וצמיחת עור גס, זאת על ידי ריכוך והגמשת העור.
הקרם בעל מרקם נעים ונספג במהירות ויעילות בעור, ומעניק לכפות הרגליים תחושת רעננות לאורך היום.

 
הכפתן אושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת, ולא נוסה על בעלי חיים. 


 
לשימוש- מומלץ למרוח כמות נדיבה של קרם כפתן בעיקר על העקבים, ולא לשכוח למרוח גם בין האצבעות.
 
מהתנסות אישית של מריחת הקרם לפני השינה, בבוקר מובטחת תחושת רעננות בכפות הרגליים ובמשך היום הרגליים פחות מזיעות. אני לא יכולה לומר שהקרם יכול להחליף פדיקור מקצועי ב-100% מאחר ועדין אין מענה להסרת עודפי העור מסביב לציפורניים, אך בהחלט יכולה להעיד שמבחינת העור עצמו  - לאחר שימוש קבוע העור רך יותר, נעים למגע ועם פחות סדקים ויובש.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים וכן באתרי פארמים שונים און ליין, כ-55 ש"ח ל-50 מ"ל.


ואיך אפשר שלא לטפח את כפות הידיים באותה הזדמנות? 
אני באופן אישי פחות אוהבת קרם ידיים. השימוש היחידי שלי בקרם ידיים הוא בחורף וגם זה מלית ברירה לצורך הקלה, כיון שאני סובלת מעור יבש ופיצוצים קשים בעור עקב הקור. 
אך כפות הידיים זקוקות לטיפוח כל הזמן, בעיקר למי שרוחצת כלים ביידיים ללא מדיח וללא כפפות וכך גם עם שאר חומרי ניקוי הבית.. ולכן מידי פעם אני מנסה ומורחת קרם ידיים חדש. 

לאחרונה התנסיתי ב-  קרם פוליגונום לכפות הידיים - Hands, גם הוא של חברת מורז. החומרים הפעילים הטבעיים שבקרם מגינים על כפות הידיים, שומרים אותן רכות, גמישות ונעימות למגע.




אז עד שאוכל לבחון את יעילות הקרם בקור, בינתיים אני יכולה לציין שהקרם (במעין מרקם קרם-ג'ל) נספג בקלות, לא מותיר תחושה דביקה וכפות הידיים ריחניות ונעימות למגע לאחר השימוש. 

מחיר - כ-30 ש"ח ל-100מ"ל, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים וכן באתרי פארמים שונים און ליין.


לסיום, אני אוהבת שכל המוצרים שלי מסודרים ומאורגנים בקלות, אז הנה קופסת הפדי-מני שהכנתי לי, כך שהכל נגיש וזמין לשימוש.


תגובה 1:

  1. עור הרגליים שלי סובל בקיץ האחרון מיובש וסדקים רבים, ניסיתי מספר מוצרים של מספר חברות ואף אחד מהם לא פתר לי את הבעיה. המוצרים של מורז עושים רושם טוב ואני מקווה לנסות אותם בהקדם כי סיקרנת אותי.
    דרך אגב - הקופסא מקסימה!

    השבמחק