15 באוגוסט 2014

פיצעונים - לא רק בגיל ההתבגרות


מי מאיתנו לא שמעה שכדי למנוע הופעה של פצעונים על העור רצוי לשמור על תזונה נכונה, שתיית מים מרובה, המנעות מאכילת מזון מטוגן וכדומה. אך תיאורה לחוד ומציאות לחוד, ישנם גורמים נוספים שמעוררים התפרצות פצעונים הרבה אחרי גיל ההתבגרות - תקופה לחוצה, מזג אויר ועוד.
 
אז איך מתמודדים עם הפיצעונים הסוררים?
ראשית, נמנעים מהאינסטינקט של לפוצץ אותם. זה לא עוזר ואף מחמיר את המצב. מה כן עושים? משתדלים לא לישון עם איפור, שוטפים את הפנים היטב עם סבון מתאים ומשתמשים בקרמים ותמיסות ייעודייים לייבוש פיצעונים אשר מאזנים את העור וסופחים שומנים

לסיכול ממוקד לפני דייט או פגישה חשובה או אם באמצע היום גילית פצעון באמצע הפנים: 

קלין אנד קליר  - Spot Treatment Gel 

ג'ל שקוף לטיפול מהיר בפגמי עור המכיל רכיבים לוויסות רמת השומן בעור מבלי לגרום לייבוש יתר  או גירוי בעור. לדברי החברה לאחר 4 שעות מהשימוש, פגמי העור קטנים והאדמומיות מופחתת. הג'ל ניתן לשימוש מתחת ומעל איפור בשעת הצורך, כך שבהחלט ניתן אפילו באמצע יום עבודה למרוח נקודתית מעל איפור. 

מיד עם מריחת הג'ל על הפיצעונים הרגשתי עקצוצים עדינים בעור, מעין תחושה שהמוצר עובד. כבר לאחר שעה חל שיפור באדמומיות הפיצעונים, ולאחר מספר שעות נוספות גיליתי שהפיצעונים התייבשו לגמרי.  
יתרון נוסף מבחינתי הוא גודל המוצר - 15 מ"ל, כך שבקלות ניתן לשאת בתיק האיפור לשעת חירום.

מחיר - כ-40 ש"ח ל-15 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובתי מרקחת. כמו כן ניתן לרכוש את הג'ל כחלק מערכה לטיפול באקנה, הכוללת סבון פנים, קרם לחות וג'ל לייבוש פצעונים. 
לרכישה באתר מדי לינק





לטיפול יסודי הכולל ייבוש פיצעונים תוך שיקום העור, חידוש התאים הפגועים והחזרת מראה חלק לעור: 

מורז TEENAGE קרם פוליגונום לבני נוער

קרם טבעי לעור הפנים על בסיס צמח הפוליגונום, לטיפול בעור פנים שומני, אדמומי ומגורה הסובל מפצעי בגרות. 
המרכיבים הייחודיים של הקרם מאזנים את רקמות העור, נלחמים בדלקת ובזיהום החיידקי ומסייעים בשיקום מהיר של העור סביב הפצע ובייבוש מהיר של האיזור הפגוע. 
לקרם אפקט מהיר אשר מייבש את הפיצעונים ביעילות והופך את העור לחלק, נעים ורך למגע.

לשימוש יש למרוח את הקרם נקודתית על הפיצעונים על גבי עור נקי, פעמיים ביום. הקרם נספג בקלות ויש לו ריח עדין ונעים שממש אהבתי.
רק יש לשים לב שאין להחשף לשמש ישירה לאחר מריחת הקרם על העור.

מחיר מומלץ לצרכן - 39.9 ש"ח ל-50 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובתי טבע ברחבי הארץ. לרכישה באתר מדי לינק
 


לניקוי עמוק של העור ומניעת הופעת פיצעונים חדשים: 

סבוקאלם יאנג - ZitOut, מסיכה לטיפול בעור הנוטה לפיצעונים

מסכת  זיטאאוט פועלת לטיפול בעור שמן ובעייתי עם נטייה לפיצעונים. לדברי החברה, המסכה סופחת ומרחיקה שומן וחלב ותומכת בתהליך השיקום הטבעי של העור, מבצעת ניקוי עמוק של העור והנקבוביות ומונעת הופעת פצעונים חדשים.
המסיכה מתאימה במיוחד לעור רגיש ולעור הנוטה לשמנוניות.

על פי הוראות השימוש יש למרוח את המסיכה על עור נקי ולח כל יום בשבוע-שבועיים הראשונים ולאחר מכן 2-3 פעמים בשבוע. את המסיכה יש להשאיר על הפנים למשך 20 דקות ולאחר מכן יש לשטוף במים פושרים. 
לאחר השימוש הרגשתי כי העור שלי נקי, נעים ונטול שומן, אך לזה התלוותה גם תחושת יובש קלה. מאחר והעור שלי במצב טוב יחסית מלבד הופעת פיצעונים פה ושם, ובכדי למנוע ייבוש יתר של העור, העדפתי להתעלם מהמלצת החברה ולהשתמש במסיכה פעמיים בשבוע בלבד.
אז למי שעברה את גיל ההתבגרות אך רוצה להשתמש במסיכה לניקוי עור הנוטה לפיצעונים, ובכדי למנוע הופעת פיצעונים חדשים, מספיק לדעתי להשתמש פעמיים בשבוע בלבד, אך שימו לב כי על פי הוראות היצרן השפורפרת מומלצת לשימוש עד 7 ימים בלבד מפתיחתה, כך שגם אם נותר חומר בשפורפרת יש לזרוק אותה לאחר שבוע. למסיכה יש ריח שאני באופן אישי לא כל כך אהבתי. 

55 ש"ח ל-14 מ"ל. ניתן לרכוש בפראמים ובתי מרקחת.

תגובה 1:

  1. יש לי את קרם הפוליגונום!! :) כבר כמה שנים, והוא עוד לא התקלקל. מאוד אוהבת אותו, בהחלט עושה את העבודה אצלי!

    השבמחק