4 ביולי 2014

Travel Size

כשאני נוסעת לחופש, בד"כ תיק כלי הרחצה שלי מתפוצץ מכל מה שאני מנסה לקחת איתי.
לאחרונה נסעתי לחופשה קצרה , והפעם החלטתי שאני לא סוחבת עימי את כל ה"פק"ל פנים" שלי. 
משיטוט בפארמים השונים ובאתרי אינטרנט בארץ (מדי לינק, בלה, דראגסטור וכו') וכן בחו"ל (אי ביי, אמזון), מצאתי פיתרון -  Travel Size Products. מוצרים קטנים וחמודים, מתאימים למספר שימושים, נגמר - לפח. 

אז מה הצלחתי למצוא ? 
 
אסתי לאודר Advanced Night Repair Eye Serum 
סרום-ג'ל קטיפתי לעיניים המסייע בהפחתת קווי הבעה, קמטים, נפיחות, עיגולים כהים ועוד, 3 מ"ל .


אסתי לאודר Advanced Night Repair Synchronized Recovery 
תכשיר לילה מתקן המסייע תיקון נזקי העבר ומגן על העור מפני סימני הזדקנות, 7 מ"ל. 


פאיו - מארז טיפוח פנים לנסיעות
מארז לעור רגיל עד יבש מכיל : מי פנים - 30 מ"ל, קרם יום - 15 מ"ל ומסכת לחות - 15 מ"ל . 

מארז לעור מעורב עד שמן מכיל: מוס ניקוי - 25 מ"ל, קרם לחות - 15 מ"ל, וקרם נקודתי לפצעונים - 5 מ"ל
 
קלרינס -One-Step Gentle Exfoliating Cleanser With Orange Extract
ג'ל ניקוי יומיומי ממריץ המהווה פיתרון אידיאלי בטיולים - גם מסיר איפור, גם מסיר תאים מתים וגם מסלק לכלוך עמוק בפעולה אחת. 30 מ"ל


אז מה אתן לוקחות איתכן לחופשה הבאה? 


*המוצרים זמינים באמזון ובאתר דראגסטור

2 תגובות:

  1. אני גם משתמשת בגל ניקוי של קלרינס, אוהבת את הריח ואת ההרגשה של העור . המוצרים של אסתי לאודר מעניינים מקווה לנסות בהקדם

    השבמחק
  2. הסרום עיניים של אסתי לאודר מעולה!
    אני השתמשתי עד שנגמר לי ועכשיו קניתי לאמא שלי - בקניית הסרום עיניים בגודל מלא קיבלתי סרום פנים קטן ומסקרה :)

    השבמחק