4 ביולי 2014

תכשירי הגנה לעור שומני


איזה כייף שהקיץ כאן
לא תמיד אהבתי העונה החמה. חם, לח ודביק. אבל כשאפשר ללכת לים, לרבוץ תחת השמש (עם שמשיה), אבטיח וספר טוב, טוב נו.. זה שווה הכל.
עם זאת, עם בוא הקיץ אני נתקלת מידי שנה באותה בעיה. כבעלת עור שומני ובהיר, יש לי נטייה להשרף בקלות ( בעיקר אף ואוזניים בצבע ורוד זרחני ). אז מצד אחד אני נשרפת בקלות ולכן חייבת מקדם הגנה לפנים. מצד שני, כל מקדמי ההגנה שהכרתי עד כה היו שומניים, כבדים וגרמו לעור שלי להבריק ולהזיע
לאחרונה גיליתי דור חדש של קרמים לפנים, עם מקדמי הגנה גבוהים, אשר הינם קלילים, נספגים בקלות ובמראה מאט.

Vichy -  Capital Soleil Mattifying Face Fluid Dry Touch SPF50 

מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי מציג את CAPITAL SOLEIL  , סדרת מוצרים להגנה מהשמש.  
Capital Soleil Mattifying Face Fluid הוא תחליב פנים לעור מעורב- שמן, למראה עור מאט ונטול ברק. התחליב הינו היפואלרגני ומתאים לעור רגיש. לדברי החברה, התחליב מגן על העור מפני נזקי השמש הנגרמים מקרני UVB+UVA  , כתמים חומים והזדקנות מוקדמת של העור כתוצאה מחשיפה לשמש. הפורמולה מועשרת במרכיבים פעילים ומינרלים המסייעים להגנה אופטימלית מפני נזקי השמש ומעניקים לעור הגנה יציבה בחשיפה לשמש .  
את התחליב יש למרוח על הפנים בצורה אחידה לפני היציאה לשמש, ומומלץ להימרח שוב כל שעתיים בעת החשיפה לשמש במקרים של הזעה, כניסה למים ו/או ניגוב העור במגבת
רכשתי את הקרם עם חשש קל כי הוא יהיה כבד ושומני כמו כל קרם הגנה לפנים שהכרתי עד היום, אך במפתיע אכן הפורמולה נספגת בקלות ולא משאירה ברק שומני על הפנים.  
50 מ"ל. 79  ₪ באתר מדי לינק, 159 ₪ באתר בלה במבצע 1+1.
http://media.medi-link.co.il/catalog/product/cache/1/image/242x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/3/3315956.jpg


מורז - קרם הגנה מהשמש ושיקום עור הפנים Face Sun Saver Polygonum Sun Protector & Skin Rehabilitation Cream
מורז הינה חברה ישראלית המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור, המבוססים על תמציות צמחי מרפא. המוצרים נמכרים בהצלחה בארץ ובעולם.
מורז קרם פוליגונום להגנה מהשמש לעור הפנים SPF-50 , הינו קרם הגנה מהשמש עם הפעולה הכפולה - גם מגן על העור וגם משקם אותו מהנזקים הנגרמים לו בעת החשיפה לשמש. מבוסס על מיצוי גבוה של צמח הפוליגונום ושמן אובליפיחה, בשילוב פטנט ייחודי
הקרם נבדק קלינית, מספק הגנה מפני קרניונמצא  UVA+UVB ויעיל לאורך זמן. הקרם בעל מרקם לא שמנוני ונספג היטב בעור.
50 מ"ל. 43 ש"ח באתר בלה, קיים גם בפארמים השונים אך לא בדקתי מחיר

http://media.medi-link.co.il/catalog/product/cache/1/image/242x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/6/9673imagefile2.png

ברבדוס - קרם לחות עדין Delicate Oily Skin Balm
סדרת ברבדוס של חברת אנה לוטן הישראלית פותחה ביוחד לעור עדין , שמנוני, הנוטה להגיב באדמומיות וקשקשת בעיקר באזור מרכז הפנים ובקרקפת  .
התכשיר מתאים בעיקרו לשימוש יומיומי לעור מעורב עד שמן, בייחוד לאדמומיות האופיינית לאזור ה-T, אך אני משתמשת בו לאחר החשיפה לשמש. הוא מרגיע כמעט כל סוג של אדמומיות, כולל לאחר חשיפה מוגזמת לשמש. התכשיר נספג בקלות ומותיר את העור מט, ללא עודפי שומן או ברקנבדק דרמטולוגית והינו היפואלרגני.
במקרים הדורשים טיפול מרגיע במיוחד לעור, ניתן להשתמש בקרם כמסיכה - לכסות את איזור ה-T בשכבה נדיבה, ולהסיר כעבור 15-20 דקות במגבון לח ללא שטיפת הפנים.
קיבלתי כמה דוגמיות קטנות של הקרם, והשתמשתי בו בעיקר באילת לאחר חשיפה ממושכת לשמש בים ובבריכה. הקרם הרגיע את האדמומיות והחזיר לי את הלחות תוך שלא משאיר הרגשה שומנית על הפנים.
ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאיות ובאתרים שונים באינטרנט. מחיר ממוצע 85-100 ש"ח ל-50 מ"ל




המלצה לסיום, לא מספיק למרוח רק את הפנים. חשוב לשים לב גם לצוואר, אוזניים, עורף וכל איזור חשוף אחר. אני מקפידה למרוח קרם הגנה גם על האוזניים, מנסיון עבר של אוזניים ורודות ..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה